خوشحال میشم به اکانتم یه سری بزنی🩻✨
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خوشحال میشم به اکانتم یه سری بزنی🩻✨
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اس طه رو من قبلا میدیدم ولی یادم نیست سوال پرسیده باشه ( یعنی افسانه ها واقعیت دارن!!😭)
خداروشکرر
واییی فدات بشم من💓😭
چقددد قشنگگ بووووددد
به مای تو که نمیرسهههه
@NASTARAN
چرا گفتم🤝🏻
______
ایبابا.شایعس ☠حالت خوبه؟نفس داری؟
من اون پسر بچه رو تو دنیای واقعی دیدم🤐💬
درست وقتی داشتم برای مرگ ماندانا اشک می ریختم منو خندوند و غیب شد ، هر چی بود توهم قشنگی بود 🌚✨
چه ترسناک و جالب☠وای مور مور شدمممممم بهش بله که نگفتیییییی
چرا گفتم🤝🏻
عالی بود :)
متشکرمم🌚
@KHAZAN
من آیینه نیستم زیبا ")
______
من آدم خوبی نیستم جدی :( خوبی از تو عه خدایی😭
@KHAZAN
واااووو)))تو میدونی امشب چقد اکلیلیم کردی دختر؟؟ :))
______
من امشب احساس مهم بودن کردم رفیق :)
قشنگ بود"
فکر کنم تا به حال وایب خودتو ندیدی درسته؟اگر میدیدی این پست برات مثل یک پست کاملا معمولی و مسخره بود اما چون متوجه زیبایی خودت نیستی...
لطف داریی خیلی مهربونی متوجه هستییییییی؟!😭😭😭😭🙆♂️🙆♂️
واااووو)))
تو میدونی امشب چقد اکلیلیم کردی دختر؟؟ :))
من آیینه نیستم زیبا ")
حمااایتتتت
کردم مهربون🌱
اس ۳😔
ای بابا😔