❤❤❤❤ نظرتون راجبش چیه؟
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
❤❤❤❤ نظرتون راجبش چیه؟
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
پارت دوم هی رد میشه چیکار کنم؟
بنظرتون پارت ۲ هم بزارم؟
اگه موافقین اینو لایک کنین
من خودم مثل رون شکمو ام
به نام خدا رفیقی هستم ترکیبی از ۷۰ درصد هرمیانی ۱۰ درصد رون و ۱۰ درصد هری
خوشبختم:)
چرا اخه ما لیاقت نامه هاگوارتز رو نداریم هان
مگه ما چیمون از هری کمتره
والا
دیشب نشستم با مامانم شاهزاده دورگه رو ببینم هی سر قسمت های حساس عوض میکرد
اخه چرا؟
نمیدونم ولی میدونم همه یه فیلم های هری پاتر و با سانسور دیدم
من بدون سانسور دیدم😀
من یه دونه میخواستم بدون سانسور ببینم اونم دیشب بود
حالا من کل قسمت هارو با سانسور تو فلش هم دارم هرو روز میشینم از اول تا اخرش رو می بینم
من کتاباشون رو میخونم نکات بیشتری توی کتابه تا فیلم
حتما کتابشم میخونم 👍🏻
اره حتما حتما بخون
خسته نباشی
ممنونم:)
♥︎
اس آخرت یکم شبیه... بیخیال
چی؟؟؟؟؟؟
هیچی
فکر کنم فقط توییت من حمایت نشد
یعنی چه دلیلی میتونه داشته باشه؟
نمیدونم
اون رفیق شکموعه خودمم😂😂😂
اون رفیق شکموعه خودمم😂
البته یه رفیق دیگه هم مثل خودم دارم