بازم اومدیم با توییت
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بازم اومدیم با توییت
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عالی بود عسیسم💙💝
بک میدم...
پیییین؟
کوکاکولا شیط.انیه؟ (بررسی)
5 اسلاید پست 0 انجام 0 لایک 0 نظر 19 ساعت پیش
محتوا در صف بررسی است. مدت زمان انتظار بررسی بستگی به شلوغی صف بررسی دارد
ـــــــــ
منتشر نشه؟ پین
دلت میخواد عضو یه کلوپ باحال بشی ؟🎀
بیا کلوپ آفتاب☀️
تو کلوپ آفتاب شغلی زیادی هست🩷
و هر شغل برای خودش امتیاز داره✨️
هر هفته جشن میگیریم و خوش میگذرونیم🥳
وقتی روز تولدت بشه کلوپ رو به تو اختصاص میدیدم وبهت هدیه میدیم🎉
عجله کن بیا چون ظرفیت محدوده🍓🫰🏻
برای عضو شدن به پروفایل کاربر ☀️پاستیل☀️برو
منتظرت هستیم🫠
ادمین زیبا پین شه؟🫶🏻🥹
سوخت فود 😐
ساچمه پلوی سربازی بهتره ها🤣
سوختگان اعضم :-)💔😂😂😂🌚
پارت ۳ هنوز تو صف بررسی
صدمین لایککک
مرسیی
نی نای نای
زغال لند
رستوران سوخته پلو و برادران بجز اصغر