سلاااام به پارت سه خوش اومدینن..
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلاااام به پارت سه خوش اومدینن..
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
پای گیلاس
پای گیلاس یا بلوبری بلو بری خوشگل شده
پای گیلاس
(یه یادی هم بکنیم از انیمه میگی و دالی)
فقط اونایی که دیدن درک میکنن😂
پای توت فرنگی
توت فرنگی و سیب و بلوبری
ج چ: هیچکدام میل شیک
البته پای گیلاسم خوبه
پای گیلاس و توت فرنگی 😋😋
چه سلیقهه ایییی🤤🤤💜
❤️❤️❤️مرسییی
من ایرانی نیستم پس😂
ج.چ پای بلوبری و توت فرنگی
🤣🤣🤣😂😂
فالوت کردم مایلی بک بدیی؟؟؟
تو عمرم پای از نزدیک ندیدم
𓇼تلگـ ـࢪامت رو خوشگل کن!
لنگویج : ۲۰۰ امتیاز
تم : ۲۰۰ امتیاز
هر دو : ۳۰۰ (تخفیف تا هفته بعدی میشه ۴۰۰)
کافیه فالوم کنی برات تو گفتگو ها میفرستم!
من خودمم تا حالا پای ندیدم🤣🤣
فالوت کردم😍مایلی بک بدیی؟؟
آره من همیشه بک میدم😺
من هیچکدوم رو دست نمیکردم چون دوست ندارم به جاش دانمارکی درست میکردم یه انتخاب عالی
آفرینن😍😍👍🏻👍🏻👍🏻