2 سال پیش 10 اسلاید 872 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (64)
  • گایز
    جی‌آیدل،ایتیز و فرامیس ناین دیسبند نمیشن فقط قراردادشون تموم میشه،ممکنه عضوی از گروه بره،ممکنه دیسبند بشن ممکنه هم که همه تمدید کنن و ادامه بدن
    مخصوصا جی‌آیدل و ایتیز خیلی موفقن و احتمال تمدیدشون بالای ۹۰ درصده
    فرامیس‌ناین پنجاه‌پنجاه‌عه چون گروه خوبین ولی معروف نیستن

  • ساسنگ های دوست نداشتنی منظور تون چیه که کامبک اکسو برای پایان سال نیست؟ اصلا جالب نیستید🎀💔🌚

  • ۲۰۲۵ سال جالبیه🌚🎀

  • ۲۰۲۵ سالیه که به عنوان آرمی و وایجی استن قراره یه سال عالی باشه ولی به عنوان استی و نورلند قراره افتضاح باشه و اینکه سربازی رفتن اسکیز حتمی هست

  • ولی شما یه لحظه اعضای اسکیز رو با کله کچل تصور کن 🤣🤣🤣

  • بلک پینک ، ایتزی ، بیبی مانسترررررر برای اولین بار توی یه جا شانس آوردم هر ۳ گروهه مورد علاقم دارن با هم کامبک میدن😂🔥

  • منی که به خاطر عکس نیکی اومدم تو تست😃💔

  • خیلی برای کامبک بلک پینک خوش حالمم
    مرسیییی😘😍

  • هعی جی آیدل فرامیس ناین و ایتیز دیسبند میشن...

    • من نمیتونم کنار بیامممممم

    • 😭

  • واییی
    اون فکت 😭😭
    من نیکی و میخوام ممممم 😭

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.