2 سال پیش 6 اسلاید 1,114 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (23)
  • دازای تو فصل ۵ خیلی کرا.ش تر از بقیه وقتا بود

  • نه.. من فردا باز میرم کلاس بسکتبال حالا چطور میتونم به توپ بسکتبال عادی نگا کنم هااا😂

    • اتفاقاا من یکشنبه میرم بسکتبال🥸
      نمیدونم داوشم نگاه کن دیگه...چه بگویم؟
      بسکتبالت حرفه ایه یا مبتدی؟ من متوسط رو به مبتدیم.

    • تازه الان اومدم از کلاس🤡
      همش قیافه اکازا تو ذهنم بود وای😂

  • عالیییی ❤️ ❤️

  • دازایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

    • دازایییی عاحححح
      خیلییی خوبههه کراش منو دوستمه. البته کراش فعلیم گوجو عه:)

    • عاااا من ۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تا ک*راش دارم

  • عالی بییددد

  • عالیییییی🌚

  • ولی گذشته آکازا خیلی غمگین بود❤️‍🩹🥹
    (کسایی که مانگا خوندن دلیل تتو ها رو میدونن)

    • من انیمرو کامل ندیدم و هنوز به آکازا نرسیدم مانگا هم نخوندم🌚اسپویل میکنی؟ دوست دارم خودمو عذاب بدم🤡🤡🤡نه ولی خداییش اسپویل کنن

    • هعی یکم اسپویل کن ببینیم چی شده

    • خیلی بلنده گذشتش خیلیییییی بلند ولی در همین حد بگم که خییییلی بدبخته 🥹

  • نمک در نمکدان شوری ندار بتمن با کسی شوخی ندارد🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.