2 سال پیش 8 اسلاید 831 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (152)
  • فکت" (بررسی)

    6 اسلاید  پست  0 انجام  0 لایک  0 نظر  1 ساعت پیش

    محتوا در صف بررسی است. مدت زمان انتظار بررسی بستگی به شلوغی صف بررسی دارد.

    میشه منتشر شه؟؟؟
    پین؟

  • ★اسم لایت استیکای کیپاپ؟! P2 (بررسی)
    ادمین پین؟

  • سلام زیبارو پست جدیدم به نام‌ فرق‌هایب‌وبیگ‌هیت شخصی شده
    خوشحال میشم بهش سربزنی
    ______________
    پین¿

  • ایشون ماینه حواستونو جمع کنید🤞🏻😎

  • من ترکیبی از همشونم..🌝💖💅🏻

  • هر 3 تا دسته جر دهندگان هستم😂✨

  • آرمی و کیپاپر نیستم
    ولی با پوست و استخوان و تمام سلول ها و رگهام و... خیلی خیلی خیلی خیلی درک میکنم😂

  • تهکوکر (شی.پر)

  • ج چ: آرمی نیستم هوراااا

  • دسته آرمی های فقیر که شامل ۹۹% ایرانی هاست

    • جررررر حققق😂👌🏻من خودم وسایل بی‌تی‌اس زیاد دارم ولی برا کنسرت و آلبوم اورجینال و لایت استیک و اینا هممون آرمی فقیریم یونو😔😂

    • عزیزم من حتی یه آدامس یا مداد با طرح بی‌تی‌اس ندارم....
      کنسرت و آلبوم توی خواب هم نیس واسه من

    • آخ دورت بگردم بیا بریم خودم برات بگیرممم🥲
      همیییننن من کنسرتو تو خوابمم نمیتونم ببینم حالا اگه تو خواب هم ببینم قطعا تو اون خواب هم یه اتفاق بدی میفته کنسرت کنسل میشه😐

    • درسته چون پول ایران بی ارزشه و پدر مادر هامون خسیسن:)

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.