2 سال پیش 8 اسلاید 694 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (46)
  • محمد بیا پیوی مهمه

  • ج چ: شیمی رو دوس دارم و ریاضی متنفرم💨
    شیمی خیلی خوبهههه

    • اره منم همینطور!

    • آخه میدونی چیه کلا منبع درسش خوبه شیمی
      حالا چندمی؟

    • من هشتمم
      ولی چون سمپادم علوممون رو دوبخش کردن😐:
      فیزیک و شیمی
      زیست و زمین
      تو چندمی؟

    • من ۱۵ سالمه یعنی باید الان نهم باشم ولی من جهشی میخونم بخاطر همون دهم میخونم
      آفرین معلومه باهوشی که رفتی سمپاد🤭
      کدوم درسو دوس داری (خودم شیمی)

    • ممنونم فدات شم❤
      من خودم بیشتر زیست و شیمی رو دوست دارم
      ولی در کنارش ادبیات رو هم دوس دارم!

    • قربونت♡
      ادبیات: اونم خوبه
      در کل موفق باشی💗

    • ممنونم
      همچنین!

    • مرسی
      بازم بهت تبریک میگم بایت موفقیت هات بای☆

  • دنبال خانوم می‌گشتم😆😆

  • عالی بود🤝🏻
    ج‌چ:از ریاضی و عربی خوشم میاد از فرهنگ و هنر بدم میاد😂🗿

  • ععههه عالی بود

  • جواب چالش:
    شیمی رو خیلی دوس دارم.ریاضی در جایگاه دوم
    تو دروس عمومی هم عاشق ادبیاتم
    از دینی متنفرم.همچنین درسای چرت و پرتی مثل هویت اجتماعی، مدیریت خانواده و سبک زندگی، دفاعی و ...

  • اوم؛یه سوال...
    بینش دقیقا چیه؟!

    • خودمم دقیق نمی دونم
      فک کنم یه درس واسه دبیرستان باشه!

    • دوازدهم ک میدونم قطعا چنین کتابی نداره
      یازدهمم تا اونجایی ک دیدم نداشت
      دهمو نمیدونم...

  • به اولی زیست هم میخوره

  • میگم چرا انقدر از ریاضی بدم میاد،آخه خیلی بیریخته

  • زبان و دینی...
    واقعا موندم چطوری تو دینی نمره آوردم؟؟

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.