5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
💗💗💗
ولی خو بردن پرنده سخته
یا حیوانات دیگه یکم سخته به نظر خودم اینکه بسپاریم دست یکی خوبه
مرسی از نظرت 💗
__________
باز پرنده رو میشه به یکی داد سگ رو نمیشه...😭😭
هعییی باید قبول کرد مسئولیتشو دیه🌚👍
ناظرش بودم🌝
گلببببب 💗💗💗💗🌙
من خودم یه گربه دارم خیلی وقت نیس دارمش، یه ماه نمیشه.
و فقط یه سفر کیش رفتیم تو این مدت با هواپیما و گربهم رو هم بردم و مشکلی هم پیش نیومد کل مدت راه رو فقط خوابید😂😔
آخی 🌚👍
:))
من حیوون خونگی ندارم ولی روش بردنش از همه بهتر بود
عالی بود💗
به نظر من آخری از همه بهتر بود چون پانسیون به حیوون آسیب میزنه و به نظر من به خوبی نمیتونه ازش مراقبت کنه و روش های دیگه هم خیلی خوب نبودن.
عالی بود💞
💗💗💗
ولی خو بردن پرنده سخته
یا حیوانات دیگه یکم سخته به نظر خودم اینکه بسپاریم دست یکی خوبه
مرسی از نظرت 💗
عالی بود🌷
________________________________
یه قرعه کشی ۴۰۰۰۰ امتیازی داریم😉
هر شانس فقط ۳۰۰ امتیاز 🥳😁😇
پس بدووو شرکت کن تا از قرعه عقب نمونی😍👌🏻
به نظرسنجیم(قرعه کشی)سر بزنید🌱✨
پین؟ادمین اگه ناراحت شدی پاک کن
به نظرم اگه قرار هست با وسیله شخصی بریم بردن حیوون مشکل نداره ولی تو وسایل نقلیه عمومی ممکنه بقیه اذیت بشن
مثلا من خودم خوشم نمیاد برم وسیله ای سوار بشم و توش حیوون باشه
البته من حیوون خونگی ندارم و دوست هم ندارم داشته باشم
چجوری دوس ندارییییی !؟ 😱
حرفتو قبول دارم از حیوون خونگی بقیه خوشم نمیاد.
ولی مال خودم 🛐😼
اره من خودم از سگ میترسم حتی از این کوچولو هاش