ادم بدا کجایینن بیاییین
16 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ادم بدا کجایینن بیاییین
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
تاریخچه قهوه؟ (بررسی)
5 اسلاید پست 0 انجام 0 لایک 0 نظر 1 روز پیش
چالش ۷۵روز سخت؟(بررسی)
5 اسلاید پست 0 انجام 0 لایک 0 نظر 1 روز پیش
به هرکی یکیش رو بررسی کنه ۱۰۰ امتیاز میدم،وهرکی دوتاش رو بررسی کنه ۲۰۰ امتیاز🦕✨
ادمین اگر ناراحت شدی پاک کن،،،پین؟
البته از هر نایپ فقط همینا نیستنااا مثل منه ENFJ علاوه بر اینکه هم تایپ هانس(همون مرده تو فروزن)هستم،هم تایپ جودی هاپس و جوی(Joy) تو اینساید اوت و موانا هم هستم(تناقض یا چی؟)
Enfp
هبچ کدومشون نبود
عجب!
راستش من کلا تایپم مشخص نیس پس نمیتونم بگم
ولی جالب بود، خوشم اومد🩷🩵
یا خدا چه تایپایی اصلا به خودشون نمیان😐
من اون مرده تو فروزن شدن 😑
اس ۷ همچنین
اس 1: این تایپ که مهربون ترین تایپ شخصیته چطوری اون بیشور همتایپ من-
ااااا من ببعی بودم😁
ببعی تو بازیگوشی
مث منی باهوشی
به به اسلاید عجب آدمی به من افتاد
تایپم INFP