بعد مدت ها یه پست آوردم 😅
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بعد مدت ها یه پست آوردم 😅
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
های
تستت خیلی جالب بود
میشه به قرعه کشی و نظر سنجیم هم سر بزنید؟یه نظرسنجی ۱۰۰۰۰ امتیازی داریم☆
خوشحال میشم ببینمتون
بک هم میدم
ادمین خوشگل،پین؟
در حال گرفتن دبه دبه انجیر برای آکوتاگاوا
عالی بود... ولی واقعا اگه اتسوشی دختر بود خیلی خوب میشد...
آره؛)
اص 1 :منم همین توقع رو از کونیکیدا دارم نمیشه که✔😹
دازای>>>>>
اس ۸ : 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺😭
تست عالی بوددد
ملسی 😁😁
اوتاکوها بعد دیدن است سه:
ماماااان انجیر میخوامممممم
هه🤣
ولی اگه آتسوشی دختر بوددددد ♥︎♥︎♥︎🤩😍
وقتی شین سوکوکو لاوری 🌚
😁
همه رو میدونستم🥸
ایول 😇😇
از کجا میدونید دازای چویا رو چی سیو کرده😂
مانگا
آها ممنون
همه رو بجز اولی میدونستم😂
ولی اولی پشم ریزون بود....
آره واقعا برا خودمم عجیب بود😅