12 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عالی
انیمه ی زیبای هست
ساکورا خیلییی کراشهه
واااییی عاشق این انیمه ام کاش زودتر فصل ۱ رو درست کنن
ولی من عاشق اومه میاممممم🛐🌌🌌🔮🔮🔮
بقیه ی کارکتر های این انیمه🛐
میگم میدونی فصل ۲ کی میاد ؟
آره 2025
تا اون موقع فسیل میشیم🥲
چههههههه خبرههههههههه ؟
مگه میخوان اورست رو فتح کنننننن ؟
(والا اورست رو اگه بخوان فتح کنن زودتر تموم میشه 😑🤌🏻)
😂😂😂
فروردین امسال😐
عه
ساکورا کراشم 😑
همچنین😂
😂
ولی کارکترای این انیمه>>>>>>
کنبچیوا
نمیخوام وقتتو بگیرم
احتمالا دیدی که الان تو تستچی پر از کلوپ های انیمه ای شده مگه نه؟
ما هم یه کلوپ میخوایم بزنیم
ب ه اسم کلوپ ناروتو
برای عضویت فقط کافیه به نظرسنجی کاربرʍιδɸʀυα (تو لیست دوستام هست)بری و نقشت رو انتخاب کنی
_________
ادمین پین؟
❤️❤️
جهت خالی نموندن کامنت
❤️❤️
چه فن آرت های قشنگی😍😍
🤍🤍