2 سال پیش 10 اسلاید 523 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (35)
  • منی که میبینم پست گذاشتی و شیرجه میزنم سمتش))
    خسته نباشی زیبا خیلی جالب بودن مخصوصا اولی دقیقااا من اینجوریم XD

  • عالی ولی فقط چرا باید ناراحت ووجین باشیم؟:/

    • حقیقتا منم حس خاصی بهش ندارم ولی خب قطعا کسایی هستن که بایسشون ووجین بوده و از رفتنش ناراحتن

    • اونا غلط کردن بایسشون ووجین بوده و هنوزم استی ان تازه برای ووجین ناراحتم هستن

    • اونایی که هنوزم ووجین رو عضو اسکیز میدونن یا از رفتنش ناراحتن استی نیستن عزیزم))

    • عاام خب راستش خیلی وقت نیست که استی شدم و براهمین اونقدرام راجب ووجین اطلاعی ندارم چون راجب اینکه چرا رفته تحقیق نکردم ولی چندتا متن از استیا که خوندم خیلی ناراحت بودن🤷🏻‍♀️

    • اونا استی نیستن...فقط بدون ووجین استری کیدز رو نابود کرد..قلدری میکرد...باعث افسردگی هان و هیونجین و همچنین هیت خوردن چان شد...

    • خب آره منطقیه
      ممنون بابت توضیحات🫶🏻

    • 💗🍡

  • اس ۴ حقققققققق

  • من رقص گادز منیو رو بلد نیستم☹

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.