2 سال پیش 7 اسلاید 789 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (60)
  • بی‌تی‌اس با افتخار همیشه ردیف اول☺️💜

  • از نظرم گرلز جنریشن کم بودن

  • عالی بود. عزیزم❤️

  • چه بدبختیه که پول بده بره بی تی اس گوش بده

    • بلینک تاکسیک

    • چه بدبختیه که پول بده بره بلک پینک گوش بده
      فیوی ما از فیوت بالاتر بود،فشاری شدی؟

    • چه بدبختیه از موفقیت بی تی اس فشار میخوره

    • از فندوممون گمـ. ـشو بیرون تو جایی بین ما نداری!

    • واقعا که 😐😐😐😐://////
      فنایی مثل شما باعث میشن که بین دو فندونم دعوا به وجود بیاد
      هم بی تی اس خوبه و هم بلک پینک
      وبعضی ها هم لازم نیست بیان به بلک پینک هیت بدن
      ما دو فندونم دوستیم و همشون رو دوست داریم 🫂🤝
      تو یه بلینک واقعی نیستی اگه به گروه های دیگه هیت بدی :///

    • تو بلینکی؟ نه جدی؟ اگه بلینکی که نباید به فیو های دیگران هیت بدی...
      من هم ارمیم هم بلینک.... از هردوتا فیلم یاد گرفتم به فیوهای دیگه هیت ندم مثل بقیه بلینکا و ارمیا
      دقت کن گفتم بلینکا و ارمیا نگفتم تاکسیکا
      نمیتونم باور کنم یه بلینک واقعی باشی و صرفا میتونم بگم متاسفم بلینک تاکسیک!
      اگه قراره همینطور تاکسیک باشی لطفا از فندوم برو!
      میدونی چرا؟ نتیجه هیت تو هیچ نتیجه ای جز هیت گرفتن بلک پینک و تاکسیک شمرده شدن کل فندوم نبود!
      #تاکسیک_نباشیم

    • خود بلک پینک و بی تی اس بهم احترام میزارن تو حق نداری راجب بی تی اس اینطوری حرف بزنی اگه بلینکی مثل بلک پینک باش که به هیچ گروهی تا حالا توهین نکرده و نخواهد کرد

  • بیگ بنگ🛐🛐🛐

  • خیلی راحت میشه فهمید بی تی اس اوله

  • بی تی اسه دیگه💜🥲😍😍

  • جدی همیشه کنسرت گرلز جنریشن میخوام:(

  • با دیدن نظرات هم همسالانم نا امید شدم که عقلشون بهشون نگفته 1 میلیون نفر آخه چجوری باهم یه جا جمع شدن..

    • واسه بازی های فوتبال،چجوری جا میشن؟
      بابا یکم فکر کنین محض رضای خدا

    • دختر مایکل
      فکر کنم جمع نفرات تو کنسرت بود

    • بابا فشار نخور دیگه....

    • نادان، 100 هزار نفر رو ضربدر 10 کن، بنظرت میشه تو هر ورزشگاهی جاشون کرد؟ نه

  • جوری‌که‌بنگتن‌همیشه‌اوله🛐🛐

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.