언녕🫶🏻 ازتون عذر میخوام درس ها خیلی سنگین بودن و من نتونستم بیام با این حال این درس اخرین درس حروف بی صدا هستش 🧸
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
언녕🫶🏻 ازتون عذر میخوام درس ها خیلی سنگین بودن و من نتونستم بیام با این حال این درس اخرین درس حروف بی صدا هستش 🧸
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
سلام !
دلتون میخواست توی دبیرستانی باشید که تمام قدرت ها باشه و توش با مدرسه مقابل جنگ کنیم و دشمن هایی داشته باشیم
پس حتما به تست blady moon 🌚 من یه سر بزن و تو هم در مدرسه تحصیل کن :)
سلام نوه ی گلم!
کیدرامری؟
دنبال یه کلوپ برای کیدرامرا میگردی؟
خب اینکه کاری ندارم فقط کافیه عضو کلوپ کیدرامرا بشی👀🤍
اونجا جایی هست که بهترین شغل ها با بهترین حقوق ها وجود داره!
برای اطلاعات بیشتر به کانال °Silent Killer° مراجعه کنید👻🤍
راستی یادم رفت بگم پستت عالی بود 👀🤍
키보드 کیبرد اینشکلیه
ㅊ و ㅈ ( و ㅎ ) تایپی این شکلی دست نویس یکم فرق داره
اره اینا درستن من دست خطم یکم بده 🤭😁