2 سال پیش 4 اسلاید 427 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (50)
  • اوتاکو فحش نیست... به ژاپنی یعنی : شخصی بیکار و بی دغدغه که اکثر اوقات خودش رو با ول چرخیدن و خوش گذروندن، میگذرونه
    اما الان دیگه خیلییی وقته که همچین معنی ای رو نامیده و تقریبا همه جا، جا افتاده که اوتاکو ها همون طرفدار های انیمه و مانگا و مانهوا و فن یک چیز خاص هستن...

  • اوتاکو یعنی علاقمند به فرهنگ ژاپنی که بیشتر برای مانگا و انیمه استفاده میشه:/
    قبل از ساخت پست یکم بیشتر میگشتی

  • دوستان انقد نگید نیست
    دستام درد گرفت همش رو لایک کردم😂😔

  • حالا اینارو ولش الان به خودمون چی بگیم؟!😂

  • اوتاکو فحش نیست معنیش می شه طرفدار که بیشتر برای انیمه و مانگا استفاده می شه

  • عالی بود🌷
    ________________________________
    یه قرعه کشی ۱۰۰۰۰ امتیازی داریم😉
    هر شانس فقط ۲۰۰ امتیاز 🥳😉😀
    پس بدووو شرکت کن تا از قرعه عقب نمونی😍👌🏻
    به نظرسنجیم(قرعه کشی)سر بزنید🌱✨

  • و معنای جامع ترش هم معتاد چیزی بودنه که واقعا برای ما صدق می‌کنه چون نود و نه درصدمون معتاد انیمه شدیم😔

  • اوتاکو فحش نیست و به معنای آدمیه که تمام زندگی ش رو صرف انیمه / گیم و... و از رویداد های اجتماعی بیزاره و ترجیح میده کل روز رو تو خونه بمونه و انیمه ببینه
    و فقط مختص انیمه هم نیست می تونه یه واژه برای توصیف کسایی که دیوانه وار عاشق گیم / سریال / کتاب و هرچیز دیگه ای هستن باشه
    اما عموم مردم فقط اوتاکو رو واژه ای برای توصیف کسایی که عاشق انیمه هستن میدونن و استفاده میکنن

  • این درست که داخل ژاپن اوتاکو معنی خوبی نداره ولی فحش نیست!
    معنای اصلی اوتاکو یعنی کسی که به انیمه و مانگا علاقه زیادی داره و از اونطرف از دنیای واقعی بیزار و فراریه
    کسی که فقط به انیمه علاقه داره اوتاکو نیست.

    • اوتاکو فحش نی معنیش می شه طرفدار که بیشتر برای انیمه و مانگا استفاده می شه

  • مرسی که جلومو گرفتی رو پیشونیم نوشته اوتاکو (از قضا فحشه)منم میخواستم برم ژاپن🌚🌚🌚
    قیافه زبان ژاپنی بعد این پست:🤡🤡🤡

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.