وای مردم از خنده هار هار هار😐🤝
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
وای مردم از خنده هار هار هار😐🤝
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
منم یه دفعه به هوش مصنوعی گفتم جوک بگه. انقدر جوکاش بی مزه بود و بهش غر زدم، بدبخت همش ازم عذرخواهی میکرد و دوباره به جوک بی مزه ی دیگه میگفت. اخر سر بی خیالش شدم. گفتم معما بگو حل کنم😂
اسم هوش مصنوعی رو بدههه لطفاااا💗
سلام
میشه بیای تو پیوی باهات کار دارم . ببخشید ❤️
دارم از خنده میمرمممم 😐
یکی بیاد من و نجات بدهههه😐😐😐😐😐
زیاد خنده دار نبود🌚🤝
شماره ۱۶ اس ۱ چی نوشته بود پاک کردی؟🙃
چیزای بد بد🦣
فکر کردم فقط شوهر عمه ها بی نمکن بعد فهمیدم نههه هوش مصنوعی جوکاش از همه بی نمک تره 🗿🤣
اونقدر خندیدم دارم گوشیمو میخورم
چرا من خندیدم؟🤨
داش جمله میسازی؟
وقتی میگن هو.ش مصنو.عی قرآن دنیا رو آباد کنه:
قراره*