به نظرتون آدمایی با این تایپ وجود خارجی هم دارن؟ خودم که فکر نمی کنم
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
به نظرتون آدمایی با این تایپ وجود خارجی هم دارن؟ خودم که فکر نمی کنم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
istjjjjjjj؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وای چقدر تنفر دارم از بعضیاشون
چرا این تستو میبینم انقد اعصابم خرد میشه
عر enfj ام......
و تو لیست نبودم ولی ببخشید میگم ما ۵ ساله که دوستیم
و باهم خیلی سازگاریم
اسلاید دو: داشتن یه دوست همتایپ واقعا فوق العادست
عه دومییییییییییییییییی خودشون؟
آره منم با همتایپام خییییییییییلی راحتم مثل دوستم
Me esfp
چه جالب!
2 روزه تایپ مخالفت شدم ولی تا 1 ماه پیش همتایپت بودم
چرا فکر میکنی وجود ندارن؟
پس من اینجا هویجم؟
تو ایران نیست خیلی
ولی خب هستن
اس ۲: خودشون با خودشون میسازن؟
تایپ اصلیم esfp عه
تایپ دقیقم exfp-isfx
سلام 🐾🥳
دنبال یه کلوپ خاصی؟ 🎊
پس کـلـوپ الـمـاس منتظر توهست🎡
این کلوپ کلی فعالیت داره🍕
و هرهفته جشن داره🍟
با کلی حقوق و جایزه💯
اگه میخوای عضو شی برو توی پروفایل 🍯honey🍯 (تو لیست دوستانم میتونید پیداش کنید) و یکی از شرایط رو انجام بده و شغلت رو انتخاب کن🎼
زود باش تا ظرفیت پر نشده💎
ادمین فرشته پین؟ 🌠
اگه ناراحت شدی بپاک
Entp ام ولی esfp کراشمه...
اولین باره کسی رو تایپ دوستم ک...راش داره🌺🌺🤩🤩🌺🤩🌺🤩🤩🤩🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍مرسیییی
enfp جا انداختی که؛)
سازگاری متوسط با enfp داره
عو:/