2 سال پیش 8 اسلاید 227 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

تازه‌های دسته‌ی درسی و دانشگاهی

نظرات بازدیدکنندگان (10)
  • افرادی هستن که ریاضی موردعلاقشون هست اما نمرات پایینی یا حداقل معمولی ای میارن.
    اول از همه بخاطر این که شما بی دقت هستید یا هرچیز دیگه ای رو نچسبونید به استعداد نداشتن.
    روش کار کنید. من قبلاها ۴ ساعت روزانه ریاضی میخوندم حتی از اول سال شروع میکردم و حتی نمرم به جای بهتر شدن بدتر هم میشد( مثلا میانگین بین ۱۵ تا ۱۷) مخصوصا ریاضی چیزی نیست که با یکی دو ماه بتونید خیلی پیشرفت کنید. کسایی که تجربی یا ریاضی میخوان برن و تو این موضوع ضعف دارن از تابستون و اوقات فراغت استفاده کنن. و از پایه شروع کنن .

  • اینکه همش تجربی شد😑

    • خب منم گفتم رشته تجربییی(:

    • ببخشید توضیحاتو نخونده بودم🫠👨🏻‍🦯

  • من امسال تجربی رو زدم🍓❤

  • من امسال انتخاب رشته دارم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.