اینم از پارت آخرر:> ولی خواهرای بلک(جز بلاتریکس)>>>>
18 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اینم از پارت آخرر:> ولی خواهرای بلک(جز بلاتریکس)>>>>
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ج چ :با اختلاف بلاتریکس
______
سلام پاترهد !🌻
من کاربر لونا ام و دارم رمانی با نام
«دخترک گمشده »مینویسم :)💐
داستانی در مورد گذشته ی
عجیب و پر رمز و راز دخترکی ماگل زاده ....
در این داستان با چالش هایی عجیب مواجه میشید:)
خوشحال میشم نظرت رو در موردش بدونم !🔮
ج چ : آندرومدا
و لطفا شرایطش رو هم بگه
شرایطی نداره
راستی کسی میدونه چطور باید عضو هاگوارتزیون شد
اگه میدونه منم میخوام باشم و نقشمم لیلی اوانز یا همون پاتره
البته اگر پر نیست
برو بلاگ کوییز روزانه اونجا پاتوق اعضای هاگوارتزیونه بگو میخوای عضو بشی و اینکه فکر کنم لیلی یه نفر دیگست
مرسی عشقم
دستت درد نکنه
و منی که عاشق پست های این عزیز گل می باشم💫💫🌹
🥲🥲💗💗
💜💗💗
خیلی خوب بود
قلب:>
💜💗💗💗
ج چ : نارسیسا
🤝🏻🤝🏻🤝🏻🤝🏻
بهبه ببین کی پست گذاشته🌚💚
اس 7>>>>>
ج چ:بلاتریکس
💗
عهه من با بلاتریکس مشکل دارم ولی به نظرت احترام میزارم:))))💕😾
البته اینکه کارکتر بلاتریکس رو دوست دارم بخاطر اینا نیست، فن هلنام واسه همین عاشق بلاتریکسم هستم🗿💚
تازه گلرت گریندلوادم به همین دلیل دوست دارم، از اونم بدت میاد?
اگه با این حساب باشه که من عشقم فقط بلاتریکس😂
ای وای
خوبه پس😔😂
گریندلوالد باحاله بنظرم البته تو قسمت آخر که بازیگرش عوض شد نه اون اوایل
اها بنازم به سلیقت
عه وا خودت که خوش سلیقه تری
خجالتم نده سیسی💅🏻
مشتی هستی و پر طرفدار
آندرومدا:)
🤝🏻🤝🏻
با بلاتریکس چیکار داریننن
کل خاندانشون رو منقرض کرده ملتو شکنجه کرده حالا دوستشم داشته باشیممممم