بابات همایت قبلی ممنون اینم پارت 2 چی میشد اگه...؟ با یه تغییر کوچیک اونم اینکه اندفعه درباره ی سوکوکوعه
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بابات همایت قبلی ممنون اینم پارت 2 چی میشد اگه...؟ با یه تغییر کوچیک اونم اینکه اندفعه درباره ی سوکوکوعه
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
چویا اگه انسان نیست پس چیه؟
اراهاباکی
مگه چویا حیوونه🚶🏻♀🚶🏻♀
چی میشد اگه المایت دکو رو نجات نمیداد:))
این برای بانگو عه
عا راس میگیی😂💔
جهت خالی نموندن
اری
حاجی این انیمه داره با روان من باز میکنه....مخصوصا ناولاش
از همه بدترم استورم برینگر
دیگه نمیتونمممممم
یک کلام
سوکوکو بی سوکوکو
بگین فقط من نیستم که حس بدی بهم دست داد😞
یک کلام
منم
😢
بهترع بگیم چویا یه رباته که درونش یه خدا وجود داره ...
کنبچیوا
نمیخوام وقتتو بگیرم
احتمالا دیدی که الان تو تستچی پر از کلوپ های انیمه ای شده مگه نه؟
ما هم یه کلوپ میخوایم بزنیم
ب ه اسم کلوپ ناروتو
برای عضویت فقط کافیه به نظرسنجی کاربرʍιδɸʀυα بری و نقشت رو انتخاب کنی
_________
ادمین پین؟
گر پین میخایی من عاشق معاملم
واستا ببینم چویا انسان نیست؟؟؟
اسپویل شدم...
نه رباته