2 سال پیش 4 اسلاید 1,244 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (29)
  • همش سم بود جعفری
    از اتک هم میم بزار

  • من شکلات اصلیم یا تو😟

  • خسته نباشی
    خیلی قشنگ بود

  • از خنده به ۸ قسمت نامساوی تقسیم شدم 😂🌷

  • خوب بود ولی سعی کن بیشتر طنزش کنی این در حد جر خوردن از خنده نبود ولی جالب بود
    ( یکی از راهکار ها برای طنز کردنش میتونی از اصطلاحات ایرانیا استفاده کنی )

    • میدونی راستش ایده نداشتم همینجوری یچیزی نوشتم.
      مرسی بابت اینکه نظرت رو گفتی

    • اها ولی بازم خوب بود
      مثلا میتونستی برا هاناکو و یاشیرو بنویسی : یاشیرو: هاناکو امروز تولدمه میشه توالت تمیز نکنم؟
      هاناکو: جدی میفرمایین؟
      یاشیرو : اره جدی میفرماییممممم
      هاناکو: یه کاسه بگیر اش به همین خیال باش
      یاشیرو: هعی نشسته ام به هاناکو نگاه میکنم توالت اه میکشد
      (البته اینم همچین خنده دار نبود ولی خب فقط مثاله )

    • یا مثلا این :
      روبی:داداش؟ اکوا: چیه؟ روبی: میشه گوشیتو یه لحظه بدی؟ اکوا :این حرفت واگعیه یا کیک؟ روبی: خب معلومه واگعیه اکوا: این سه تا کارو نـــــــــــکــــــــــــن 1.از داداشت درخواست گوشی نـــــــــــکــــــــــــن 2. باهاش بحث نـــــــــــکــــــــــــن 3. لجبازی نـــــــــــکـــــــــنـ........
      روبی:برو باو بده من گوشی رو.........جـ..ررررر چرا سرچ های گوگلت سمـــــــه اکوا: هییییی بدش منننن (گوشی رو گرفت و رفت )

    • ممنون بابت کمکت.
      اشکال نداره واسه پارت بعد ازشون ایده یگیرم؟

    • نه اشکال ندارد ایده ها برای تو بود 💗

  • فقط روبی ‌‌‌🤣🤣🤣🤣

  • سلام‌زیبارو!🌷
    پست‌آخرم‌هیچ‌حمایتی‌نداشت،مایل‌به‌سرزدن؟🐋
    _پین؟

  • دازای واقعا سوال خوبی پرسید نه؟🤣

  • میتونی کارکتر انتخاب کنی و با ما باشی
    کادوی عضویت امتیاز میدیم
    پس بیا بریم و کلی کار باحال کنیم!
    با ویلن ها مبارزه داریم!کلی جشن و پارتی!
    تا دیر نشده بیا
    برای عضویت تو گفتگو بهم پیام بدین!

  • کونیکیدا خعلی راحت میتونه بگه نه😂

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.