خیلی حقن واقعا😂💔
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خیلی حقن واقعا😂💔
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
+
وایی دقیقا😂😂
تنها سریال ترکی که واقعا دیدمش adim farah بود ولی قشنگ بود🌝🤌
حق به خوردمون دادی مخصوصا اس آخر 🤣🤣
منم یه چند تا اضافه میکنم😂
۱- همیشه بدبختن و مشکلاتشون تموم نمیشه
۲- همیشه یکی هست که فقط دنبال پوله و میخواد پولای اون یکی رو بالا بکشه
۳- یارو تو فصل ۲ میمیره تو فصل ۷ یهو زنده میشه
۴- قطعا خی۹۸-انت توی همه سریالا ترکی هست
۵- پدر ومادر واقعیشوپ هیچ وقت مشخص نیست ( به خدا که این تو همه سریالاشون هست😂)
بارش حق
3توهمه فیلماشون اینجوری نیست
دیگه من چیزایی رو گفتم که تو اکثر فیلم هاشون هست
عالیییییییییییییییییییی 🤍🖤
راستی من یه رمان نوشتم به اسم "دوستی دردسر ساز"
ممنون میشم بهش سر بزنید🪄
ممنونم🎡🎠
پین؟
یه فصلو کامل ببینی هنر گردی
همیشه هم یه عمر ، عثمان یا ابو بکر هست
ابوبکر ندیدم تو فیلماشون😂💔
اس3تو فیلمای مافیاییش اینجورین
اس2درمورد همه فیلماش اینجوری نیست
@𝗄︎𝖺𝗋𝗂𝗇︎𝖺★
شربت زغال اخته که بهترهخواهران برادرانننن
______
خواهران برادران باید اسمش مرگ بود نه خواهران برادران از بس همه توش مردن
اره واقعا شربت زغال اخته بهتره
شربت زغال اخته رو نگاه نمیکنم