12 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
نمیدونم چرا ولی حس کروم با غلط املایی حالب تر میشن.
پارت بعدیم غلط املایی داشته باشه؟😅
متنا زیاد قابل خوندن نبودن
ولی در کل خوب بود🦖⭐
ممنونم. پارت بعدی رو اصلاح میکنم. خیلی ممنونم❤❤
گوجه سبززززززززز
اون مال بهاره
نه الان که گوجه سبز ها خیلی کمیاب هستن منظورم از اون درشتاست
اونا شیرینههههه😭😭😭
من تابستون به دنیا اومدمممممم
بهترین فصل سال❤❤❤
همه ی فصل ها خوبن
بله کاملا درسته😁
ولی خانواده ی من کلا همه تابستونین
خودم تیر به دنیا اومدم
مامانم مرداد
بابام شهریور
من خودم آذر شب قبل شب یلدا
خواهرم روز اول مدرسه(۱ مهر)
مامان بابامم هردوشون تابستونت(بابام تیر مامانم مرداد
پس بابات آدم باحالیه
چون تیر ماهیه
البته همه ی ماه ها خودن قصد بدی ندارم
😅😅😅
*غمگین
غمگین،قاصدک و....
عمدی بودن. عزیز😅