اگه پارت قبلی رو ندیدین نصف عمرتون بر باده هااا ، از من گفتن بود ، خود دانید!! 🤐😔🤭😂
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اگه پارت قبلی رو ندیدین نصف عمرتون بر باده هااا ، از من گفتن بود ، خود دانید!! 🤐😔🤭😂
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من یه بار اهنگ یو اند می از جنی رو گذاشتم بیدار نمیشدم بلکه فک میکردم خدا اهنگ گذاشته استرسامونو فراموش کنیم صبحی😁
خدا🗿
منی که زنگ گوشیم playing with fire هستش.
قبلا هم مانی لیسا بود قشنگ سکته می کردم.
ایز دی اند اف د مانس اند د ویک اند.....😂
تو دیگه اصن ...😂😂
اوری امما خلایهاتبها ... نامجا جوشیمالگو ...🥸🚬
سپاسگزارم😂🙂🫠😳🥴😐😁
رزی سه تا سولو داره؟
Gone و hard to love و let it be؟
۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
میدم
وویییییییی🤭😭🎀
99
چراااا،؟؟😐😂😂😂
نمیدونم🤣🤣
بک میذم
منی که آلارمم کیل دیس لاوه
صبحا با ایست قلبی بیدار میشم😂😂😂😂
واییییییییییی
من همه ی اهنگ های رزی رو حفظم💪🏻
منم همینطور اما وقتی نیو بلینک ب احساس میگردم نمی تونم هیچوقت از پسش بر بیام😔🥸😂😂😐
اهنگای رزی بر خلاف قشنگیشون سخت حفظ میشن:)))
خودم زود حفظ شدم ولی چند جاشو مشکل داشتم
100
بککک
اوکیییه