10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
مرسی خیلی عالی بود💖
من خیلی دلم برای جینشی می سوزه هر وقت میاد یه کاری کنه یکی اون وسط پیداش می شه
اوک ولی من هنوزم موهامو با کانزاشی مثل جینشی میبندم
و مثل اسلاید ده مائو مائو میخندم
عالیی بود 💜✨
واقعا انیمه اش هم عالیه 💜✨💚
بچهها میتونید مانگا رو از مانگا آپ بخونید کتاب چپتر ۸۰ ترجمه شده لایت ناول رو هم داره که اون تا قسمت عسل ترجمه شده
یه کانال تلگرامم به اسم ترجمه گرین مانگا دو قسمت قبل از نسخه انگلیسی ترجمه کرده
ام میگم امکان ساخت فصل ۳ وجود داره؟
اصلا مانگاش تموم شده یا نه؟
بله امکان ساخت فصل سوم وجود داره
و نه
در واقع لایت ناول داره که تا یه جایی ازش رو مانگا کاور کرده ولی تموم نشده
۱۶ ولوم لایت ناول منتشر شده و انیمه تا قسمت ۲۱ فصل دو تازه ولوم چهاره
در واقع این اثر روی یه لایت ناول ساخته شده و مانگاش هم تا تقریبا همون جایی که انیمه اومده رو پوشش میده لایت ناولش تا حالا ۱۶ جلد ازش اومده و انیمه تازه جلد ۴،🤧
عالیههههههه
انیمه فوقالعاده است من دارم مانگا شو می خونم
از کجا؟
این انیمه بهترین انیمه ی دنیاست.
انتقادا هم همشون یه مشت چرت و پرتن
انیمه اش فوق العاده هست
خیلی انیمه ی باحالیه
اون معمایی بودنش خیلی جالبش میکنه❤️
تست عالی بود💞لطفا از من هم حمایت کنید.🍡