🌷nothing
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
🌷nothing
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بهxxxxچیهدیهبدیم؟ به لیست 🌷🌬 افزوده شد.
توسط 𝄞
___________
مرسی دارلینگ🌷🌾
گایز؛مناینمنبعبیترادبمبقیهرونذاشتهبوده
واقعامعذرتمیخوامازکساییکتایپشوننبود🫂
تستت عالی بود:>
بک میدم
بک میدم
بک میدم
بک میدم
بک میدم
بک میدم
بک میدم
بک میدم
بک میدم
بک میدم
بک میدم
بک میدم
تولدت مبارککک
INTJ هم که کادو نمیخواد اصن..
بمیرممم...
تو کامنت پین شده گفتم چه اتفاقی افتاد😭🤡
مشکلی نیست زیبا)
ممنونم فرشته)
ENFJ
تقریبا درست
حیحی..
:>
پس ما بنفشا؟
خب برای intj ها اگه بمیرین بهترین کادو عه:👍
منطقیه💀
فرقی نداره چه تایپی فقط بمیرین و خوشحالش کنید
دارک شد
ما تو کلاسمون ۳ تا intj داریم💀💀
خیلیم عالی
+++++++
💀💀💀💀
منم کادو میخوام 😔🤝
هععیییی😭
پ ENTP ؟ ما کادو نمیخوایممم؟
بمیرم...
تو نظر پین شده گفتم چه بلایی سرم اومده😭
خدا نکنع ❤❤❤تو خودت کادویی
من ذوققققق😭😭😭🫂🫂🫂🫂
❤
🫂
استیکر بغل (استیکرشو ندارم 😅)
عالییی😭🫂😂
🤣
😂
عه هر هر هر هر 🤣 وقتی میخوای مکالمه رو ادامه بدی ولی حرفی نداری 🤣🤣🤣🤣
حققققققق
😃😃😃😃😃😃🦙🦙🦙🦙🦙🦙
🩴🩴🩴🩴🩴🩴🐈🐈🐈🐈🐈(از دمپایی خوشم میاد)😂🩴
😑😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐من از ایشون خوشم میاد
🐈🐈🐈🐈🐈🐈
هم تایپم
پستت لایکه✅️
پست بیو منم لایک کن ممنون
حتماکیوتی🌷
مرسیی