اومممم بنگرید پایین را همراه با سپاس فراوان
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اومممم بنگرید پایین را همراه با سپاس فراوان
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
آدامس متریو نداشدم اولین باره میبینمش😂
به به
دهه هشتادی ام و با همش خاطر دارم:)
ولی حسی که قبلا داشت الان نداره:/
قبلا گوشی نبود و واقعا زندگی قشنگی بود ولی الان که موبایل و این نوع چیزا اومده واقعا کسی به این چیزا جز گوشی توجهی نمیکنه:/ یکیش خودم :/
درسته
الان همه سرگرمی شون را به راه تو دسته شونه
یکیش خودمم
و واقعا این خیلی بدههه
من بدبخت شانس ندارم
1389 به دنیا اومد و آذریم
بالاخره 13 سالمه یا 14
:)
۱۳ ای
اوکی تنک
من هنوز از اون واتر گیما دارم و هنوزم باش بازی میکنم🙄🥲
عه خبه
وااای بادش بخیر من اون آتاری هرو زردشو هنو دارم🥲🥲
عههه
اون آدامس بود؟؟؟ من اونو میخوردم
ارعععع😂😂😂
برین کنار سلطان واتر گیم اومد
چهارتا واتر گیم در ابعاد اندازه و شکل های مختلف داشتم
همشونم بیشتر حلقه هارو مینداختم تو اون چیزاش
واوووو
هعی من ۸۷ ایم
هنوزم با آتاری بازی میکنم
عههه خوبه
𝘔𝘢𝘳𝘯𝘪𝘦
به نظر شما پاسخ داد: دهه 90 ای ام ولی از همه اینا داشتم 😐🥲😂...
داداش مگه تو 14سالت نبوددد؟؟
__________
بی فانوس هابه خاطر 25 روز و 10 ساعت و 1 ثانیه منو 13 ساله حساب نکنید
من بی فانوس نیستم😂😅
منم نودی ام با همش خاطره دارم 🙂
عههههه عالیه♡♡♡
^-^
منم