2 سال پیش 4 اسلاید 10 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (3)
  • وقتی به علم روی اوردم ، یه علامت سوال خیلی بزرگ تو ذهنم ایجتد ، یه گیجی ، یه پوچی ، اینکه واقعیت چیه ، درحالی که ایمان بالایی داشتم ، علم رو هم نمیتونستم نادیده بگیرم ، اونقدری فکر کردم که مثل دیوونه ها شدم ، و یجورایی افسردگی گرفتم ، تا جایی که الان نمیدونم اعتقاداتم چیه ؟ یه آتیست یا یه با ایمان ، یا شایدم ندانم گراااا، گیج گیجم ...

  • منم مثل داروین شدم
    داروین میخواست کشیش بشه
    درس خوند نهایتش به چیزی رسید که ضد اعتقاداتش بود
    اون فهمید انسان از میمون ها به تکامل رسیده ، کتاب خواستگاه گونه ها رو نوشت آخرش تمام دست آورده هاش داستان ادم و حوا ، اینکه انسان از باغ عدن اخراج شده و‌... رو نقض میکرد.
    کسی که میخواست یه کشیش با ایمان کلیسا بشه اعتقاداتش از این رو به اون رو شد ، طبیعیه که اینطوری بشه ، همونطور که من شدم ، من قبلا اعتقاداتم در سطح بالایی بود ، به درجات بالایی از ایمان و... رسیده بودم ، وقتی روی اوردم به علم ، همه

  • خب
    اکنون برو و درخواست بده تا ویژه شود

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.