سلااام به کاربران عزیز و ناظر گرامی ، خوبین ؟ خوشین ؟ بریم جوک ببینیم 👇
فرا رسیدن ماه خرید هول هولکی بدو بدوهای الکی بشور بساب های بیخودکی شست و شوهای زیادکی بر تمام بزرگ بانوان ایرانی دست تنها مبارک😂😂😂
کارمند تازه وارد به مدیر: جناب! من هرچی در یخچال اداره میزارم سریع خورده میشه ( پنیر” نون” گردو” حلوا” و… ) برای صبحونه فردای خودم چیزی باقی نمیمونه ! مدیر: آقای محترم لطفا فامیلتونو روش بنویسید کارمند: فامیلم “صلواتیه” روی همه شون نوشتم 😐😂😂😂😂
مهمون اومده بود خونمون بابام داشت گز تعارف میکرد به مهمون طرف گفت ممنون یکی خوردم بابام گفت دوتا خوردی ولی بازم بردار دیگه نیومدن خونمون 😂😂😂
یهجوری بازار شلوغ شده که انگار بعد از عید مردم دیگه نمیتونن خرید کنن :/
دوستم که پزشکی میخونه زنگ زده بهش میگم چه خبرا عزیزم ؟ میگه تا میتونید از سلامتیتون مراقبت کنید چون ما هیچی از درسامون نمیفهمیم 😂🤣
تخمه آفتابگردون كيلويي ۲۰۰ هزار تومن تومن تسبيح دونه اي ۱۰۰ تومن كاپشن پفي ۲ میلیون تومن شلوار شيش جيب ۷۰۰ هزار تومن كتوني تايگر فيك ۱ میلیون تومن واسه سر كوچه علاف واستادن و تخمه شكستن تو ايران حدودا چهار میلیون سرمايه لازمه😂
خانمه به شوهرش میگه: من پنج دقیقه میرم خونه اقدس خانم باهاش حرف بزنم تو هر نیم ساعت یک سری به غذا بزن 😂
همکارم از دانشآموز پرسیده کلمه درخت اسمه یا فعل؟ دانشآموز گفته فعل! همکارم که داشته حرص میخورده گفته اگر فعله صرفش کن! اونم گفته درختم، درختی، درخت 😂
مباحث اساسی عید دیدنی : ۱- گیر دادن به زن نگرفتن پسرها ۲- خواستگار معرفی کردن به دخترها ۳- گیر دادن به بچه دار نشدن زوج ها ۴- سریالهای نوروزی ۵- پیش بینی وضع هوا در نوروز و مقایسه با روزگاران قدیم😁😂
خب به پایان رسید این پست ، پست های من همچنان باقی هستند ، خب پس با لایک و کامنت زیبات دلمو شاد کن و به پروفایلم هم سر بزن ، عیدت مبارک ✨
خیلیییی خوب بود
بک میدم
عیدی میخوام
عیدیمیخوام
هولا
عینی کیخوام
عیدی میخاوت🗿
ج چ : عسدی نیخوام