مآه کِیپآپ🪷
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
مآه کِیپآپ🪷
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بچه ها اول از اینکه من این تست رو برای اطلاعات عمومی گذاشتم این کامنت رو هم دارم به همین هدف میزارم، اینکه همه میگید افسرده ام و فلان و بهمان، راستش برای اینکه اذیت نشید و به خودتون طلقین نکنید میگم افسردگی اون چیزی که فکر میکنید نیست، اینکه همیشه خوشحال باشی ولی تنهایی گریه کنی افسردگی نیست فقط یه حالت غمه اینکه همه رو شاد کنی و ناراحت باشی یه مرضه ، افسردگی چیزیه که ادم رو کنترل میکنه فقط میخوای بخوابی میخوای از این دنیا فرار کنی اگه افسردگی کنترل نشه باید به تیمارستان مراجعه کنی.
بک میدم
پین؟
معمولا کسایی که افسرده آن جار نمیزنن که افسرده ان
مثل بعضی ها نیستن
برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنم فیلم کره ای دوز روزانه آفتاب رو تماشا کنید.🪷🤝
منم دارم اون دنیای فراتر از افسردگی رو رد میکنم🥺
افثورده ها
هومممم، امیدوارم زودتر خوب شی قشنگ.🤝🪷
فدات شم زیبا رو🤭🙃
همه تینیجرای دارک زاده که تهش ۱۲ سالشونه:(منظورم سن نیست دوستان مهم شخصیته)
همه مبتلا به افسردگین اما تاحالا بوی عطر تراپیستم بهشون نخورده تا دعواشون میشه یا گرفتاری ذهنی که کاملا طبیعیه پیدا میکنن میگن ما اختلال کوفت و مرض داریم
یه ذره کتاب بخونین سطحتون بره بالاتر افسرده زاده ها
تست قشنگی بود)
🤣🤣🤣داداش چقدر حق گفتی
روانیمون کردن بخدا
ممنون،آره منم موافقم،فقط برای اطلاعات عمومی این تست رو سآختم.💮
متاسفانه ملت اطلاعات عمومی و غیره نمیفهمن
فقط دنبال اینن که خودشونو افسرده جلوه بدن و توجه جلب کنن
میخوای فرند شیم؟ 💗🌷
اگه نمیخوای اوک هاا💗🌷
حتما^^
چرا نخوآم مگ دیوونه'م🐸❤️
بک میدم:)
تنکس🪷