معمولاً تولیدکنندگان محتوای زرد از ابزارهای زیر استفاده میکنند:
استفاده از عنوانهای بسیار جذاب و وسوسهانگیز؛ حتی اگر این عناوین واقعاً بیانکنندهی محتوای اصلی متن نباشند.
طرح بحثها و مطالبی که جنجالی هستند یا بار احساسی و عاطفی آنها بالاست.
استفاده از ابهام و ایهام در عنوان و متن، با این هدف که مخاطب پیامهای دیگری را برداشت کند (و بعداً عرضهکنندهی محتوا بتواند از زیر مسئولیت آنها شانه خالی کند)
توجه به حاشیهها در شرایطی که اصل موضوع میتواند مهمتر باشد.
اتکا به منابع غیرمعتبر و بیتوجهی به روشهای حرفهای اعتبارسنجی اخبار
انتشار مطالبی که از همان ابتدا میدانند دیر یا زود آن را تکذیب خواهند کرد
عالی:)✨
Thanks
عالی بود 🌻
ممنون
عالی و مفید (;
مرسی
عالیییییی
❤️❤️
کتابای زرد<<<
زیرکی خنده
جالب بود 3>
بک میدم ، مایل بودی پین کن🌚