سلام. بعد ماه ها برگشتم 😐😐😐
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام. بعد ماه ها برگشتم 😐😐😐
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
سلام
عالی
من یه روانی در سال تحصیلی جدید هم دوباره به عنوان کارکن میکنم
؟؟؟
من یه روانی در ویکی فارسی به من گفت باید در نظر گرفتن شرایط را داشته باشیم که به طور کامل در اختیار دارد....
کیبورد خ.ن گمممم کیبورد خ.نگنممممم
تو هستی تو هستی
صحیح 🥴👍
من یه روانی را از دست دادم😐💔
واتتتتتتت😐😐😐😐
من یه روانی تمام عیاری فقط الان ازش خوشم میاد..😀😀
اوکی 😐😐
من ی روانی در صورت قرار گرفتن عکس بگیرید
تقریبا ی معنی میده اگه اشتب نکنم🤧😂
چشم عکسم میگیریم 😊😊🤣🤣
من یه روانی در انتخاب نوع پرداخت هزینه های تولید کننده انواع مختلف از این قبیل دزدی هستم
فکت جدید برا دزدی هزینه پرداخت میکنید
من یه روانی در جامعه و فرهنگ ایران و جهان بینی هستم
من یه روانی در این دنیا هر چه قدر بیشتر پروردگار عالم را شکر گزاری کنیم بابت نعمت هایش او نیز به من گفت .............
دیگه نذارین از چرا و پرت تر بشه😂
شکر گزار باشیم 🤌🤌
من یه روانی در حال ساخت فیلم سینمایی هستم
خدایی این چه سمی بود🙂😂🥲🫠😑
آفرین حتما بسازش 👌👌🤣
ساختم خبرتون میکنم😂👌👌🤌
عالی :)