رد/شخصی نشه))) شاید سوال خیلیاتون باشه!
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
رد/شخصی نشه))) شاید سوال خیلیاتون باشه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من افغانیم پس چرا چشام اندازه نعلبکیه
کیوت.
🥰😂
عالی خسته نباشیی
ممنون )♡
چطوری زیبا؟
ممنونم :>
احوال شما؟
به نظرت ممنونم جواب منه؟
پیام بده اینجوری مفصل حرف میزنیم)
رواله
یعنی چی چشمای کره ایا؟ مگه کلا اسیای شرقی این شکلی نیست؟
مجبور شدم واسه کاور و عنوان خلاصه بنویسم:) و بتونم راحتر بزارمش تو قسمت کیپاپ!
اها توکی ولی میتونس اطلاعات عمومی هم باشه به هر حال عالی
چرا ایرانیا دماغشون بزرگه؟
دقییییییقا... واقعا چرااا؟؟؟
نمیدونم والا😂فقط ازین خوشحالم که بااینکه دماغم بزرگه به صورتم میخوره:)
😂
چشم بادومیا کیوتن>
خیلی
منم چشمام بادومیه🙌
تو بعضی از مناطق ایران هم چشمای بادومی داریم🤝
زیبا:)
ولی من چشمام اندازه بشقابه:)
😂 عروسکی
متفاوت🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻عافرین گشنگم
🌚♥️
فرصت😻✅
✅️🌚