2 سال پیش 6 اسلاید 2,048 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (21)
  • منی که گوشیم اندرویده ولی استیکر هاشو ایفون کردمم.. گدرتتت😎💪🏻

  • بچه ها بک میدم 😄
    فقط برام بنویسید بک بده تا حسابش دستم باشه
    ادمین من خودم از این کار بدم میاد اگه دوست نداری پاک کن متاسفام❤️

  • با اس آخر مثل سگ مخالفم

  • هی تجربه اش کردم که هیچ
    لحظه به لحظه زندگیش کردم

  • اس آخر حق>>
    یکی از دلایلی که هیچوقت سامسونگ نمیخرم:

  • اس سوم مال هدیه های آسمان هست ( کتاب دینی)
    و دوستم معلم بود ( قرار بود هر درستو یکی درس بده) بعد منو با یکی از بچه ها که دوست ندارم گذاشت منم باهاش قهر کردم ( بعدش دوست شدیم اما الان باهاش قهرم ولی خودش نمیدونه 🥲)

  • وااااای اون پوریا پور سرخخخخخخ سمممم بوووود

  • با چند کار ساده عضو سلسله شو و وارد دنیای ما شو... اینجا یک سرزمین باستانیه با سبک باستانی ! نمایش برپا میکنیم ، چالش داریم ، جشن برپا میکنیم ، بهتون مقام میدیم (با وظایف واقعی) و... یک بخش هم داریم به نام بخش تبلیغات سلسله که اگه عضوش بشی و این کامنت رو توی پست های مختلف پخش کنی حقوق میگیری، شغل هایی مثل این هم زیاد داریم!خلاصه بگم اینجا عین یک حکومت واقعیه!برای بزرگتر شدن این کامنتو کپ7ی و 10 جا پخش کن و 100امتیاز ببر ! پین؟ لینک سلسله ( بدون ایموجی ) : http😐s://tes😐tchi.ir/po😐lls/1117😐68

  • سیل حق

  • اس آخر: کلا همه استیکرای رو‌ مخن چه اون زردا چه استیکر خطی ،حالا فرقی نمیکنه برای اندروید باشه یا ios در هر صورت کلا استیکر چیز مزخرفین

    • قبول کن این بد نیست*🤡* 🤡🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫

    • به نظرت احترام میزارم ولی خب،از استیکر دلقک بیشتر بدم میاد،شرمنده

    • اردککککککک

    • عه وا منو میشناسی؟
      من حدودا خیلی وقته نه پست/تست/مسابقه ساختم
      ینی عملا فعالیتم به صفر رسیده ،از کجا می‌شناسی منو

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.