2 سال پیش 4 اسلاید 1,137 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (44)
  • اذر
    من موقعی که عصبانی میشم خیلی بده امروزم شدم🚶‍♀️💔🗣 موقعی که من عصبانی میشم دیگه واقعا بخوام اروم شم با خداست مثلا کسی با من دعوا کنه بیمارستانه جاش😂🙂💔

  • کلا مشکل کنترل اعصاب دارم
    رفیقم اردیبهشته من بهمن
    یکی در اومد
    مامانم فروردینه
    ولی آخه حتی پر هم از دستم بیوفته از صداش روانی میشه تا سه روز بم نگا نمیکنه
    البته درکش میکنم خیلی درد کشید الان مشکل اعصاب داره
    ولی گناه من چی بود که با بی اعصابی این کنار بیام؟ من فقط با بقیه بد اخلاقم با اون خوش اخلاق

  • شهریوری ام اصلا در مرد من این فکت صدق نکرد

  • اما من منتظر دعوا نیستم
    همیشه سعی دارم دعوا هارو آروم کنم...

  • یک شهریوری
    عالی بید
    دنبال شدی دنبال میکنی😄

  • فروردین ام و درست بود🗿💜
    مادرم اردیبهشته و حق خالصصصص بود🗿💔

  • مشکل کنترل اعصاب دارممممم

  • کی بهمنی؟
    بهمن>>>

  • اردیبهشت حققققققققق

  • حققق

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.