خیلی خوب میشد اگه....
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خیلی خوب میشد اگه....
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
سلام بچه هایی که برای
هشتک بزرگ
#نه_به_حیوان_ازاری
اینجا اومدید توضیحات اینجاست
سلام به تو دوست عزیز
میدونستی تو این دنیا به قول دوستمون یه عالمه موجود هست
که به جرم متولد شدن
شکنجه میشن؟
پس بیا کمکمون کن
چجوری؟
اینجوری1 هشتک #نه_ به_حیوان_آزاری رو شعارت کن و زیر کامنتا بنویس
2توی پستای مربوط به حیوان ازاری شرکت کن و لایک کن
برای اطلاعات بیشتر بیا تو پست پین شده ام خیلی خوب میشد اگه....
پین؟
مردم نفهمی داریم
@kianasajadi
بهترین کانال دنیا تو
@kianasajadi
ویوی این لینک
استیکرای کیوت میخوای
ପ(๑•ᴗ•๑)ଓ ♡
/\_/\
(˶ᵔ ᵕ ᵔ˶)
/ >❀
باورت نمیشه ولی....
این کانال پر از چیزای دخترونست
از عکس پروف گرفته
تا ایموجی های کیوت مثل این 👇
ପ(๑•ᴗ•๑)ଓ ♡
/\_/\
(˶ᵔ ᵕ ᵔ˶)
/ >❀
اس سه حقه
من خیلی صورتی دوست دارم ولی بقیه میگن نمیخوای بزرگ شی🥺