2 سال پیش 4 اسلاید 416 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (34)
  • اسمت اینطوری نوشته نمیشه
    اینطوریه:샤디
    اونی که نوشتی به معنای شادی فعله
    که مثلا میگیم من شاد هستم

  • ببین ما آرمیاهم اینو میدونیم که یه هر نفر سلیقه خاص خودشو داره ولی طرز بیان کردن سلیقش نسبت به اون آهنگ و گروه مهمه...!
    یکی بیاد با مهربونی و آرومی بگه من از این آهنگ خوشم نمیاد ما هیچی بهش نمیگیم
    ولی اینکه یه نفر بیاد با لحن توهین و فوش سلیقشو بیان کنه هرچی بش بگیمم کمه🤡
    اصلا وقتی طرف خوشش نمیاد چرا باید بیاد بگه؟
    خب خوشت نمیاد نبین، گوش نده
    قصد توهین به تو و تستات/پستات ندارم ولی بنظرم این منطقی تره..........الان من بهت بگم این حرف من منطقی تره بهتره یا بیام بت فوش بدم؟

    • نه . الان منطقیه من بستگی به لحن طرف مقابلم ناراحت میشم تو الان کاری نکردی

  • ولی خوب ۹۰ درصد آرمی ها و فن های کیپاپ که باهاشون برخورد کردم گروه منی که imagine dragons فن ام رو مسخره میکنن

  • نه توهین نشد ولی واقعا توی روحیم تاثیر میزاره

  • میشه به پست جدیدم(بی تی اس بهمون یاد داد...) سر بزنیید؟

  • ما آرمیا جبهه نمیگیریم تا وقتی به سلیقه و آیدلامون‌توهین نشه....
    اگه‌کسیو دیدی که سر چیزای الکی جبهه میگیره اون تاکسیک فندومه....

    • ببخشید ها خیلیییی ببخشیددیگه نمیخوام از این جور کامنت ها زیر تستم ببینم

    • چون ناراحتم میکنه واقعااا

    • و منه تازه کارو خیلی ناراحت میکنه

    • این دومین کامنت این جوری تو ی روزم بود

    • عزیزم توهینی به شما نشده که بخوای ناراحت بشی.....

    • آقا بنظر من منطقی ترش اینه ک اگه ب فیمس مورد علاقمون توهین شد به طرف سکوت کنیم چون ک توهین میکنه شعور نداره بنظرم
      ولی کسی ک با ارامش میگه انسانه و واقعا علاقه نداره
      بعدشم اون فیمس وقتی بهش توهین میشه اصلا مهم نیس بهش و اصلا اونسر دنیا زندگیشو میکنه و دصد در صد برای همهههههه افراد معروف هیت عادیه

    • باهات موافقم...
      و درمورد هیت ها...اتفاقا خیلی تاثیر داره!
      توی سلبریتی های هالیوود تاثیری زیاااد نداره چون اونا قرار نیست توبیخ بشن...ولی بازم توی روحیه شون تاثیر میذاره...
      ولی آیدل ها...وقتی هیت میگیرن...کمپانی ها اونا رو‌تنبیه میکنن...(مثلا کتکشون میزنن...یا دو هفته بهشون غذا نمیدن....) و میگن که حتما تو ایرادی داری که اینجوری بهت گفتن....و روحیه شون رو به شدت تشدید میکنن....یکی از دلایلی که سولی مرد همین بود!

  • استی بچه ها یه سوال به نظرتون هر روز از زندگی خودم توییت بزارم؟؟؟

  • ماارمیاجبهه نمیگیریم اگه ب سلیقه وازهمه مهم تربه ایدلامون توهین نشه منکه نمیتونم این تحمل کنم واینکه هیترایافنای فیک بجااینکه فهش بدین یاتوهین کنیین ازانتخابتون استفاده کنین ازایدلاخوشتون نمیادیاصداشودوس ندارین؟ازبازیگره خوشت نمیادبازی شودوس نداری؟خب نه اهنگاشون گوش بده نه بازیشون ببین ب جااینکه توهین کنی:)

  • ببخشید عکس بی کیفیت هست چون دانلود کردم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.