2 سال پیش 4 اسلاید 311 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (13)
  • درباره کامنت قبلی لایک ها حداقل 20 تا بشه پست بعد رو میزارم 💕

  • موافقید پست بعدی درباره فن فیکشن باشه ؟
    اگه موافقید کامنتم رو لایک کنید

  • قشنگ بود پستت
    و حق

  • یه آدم چقدر میتونه حق بگههه ✨🦋🥲

  • یبار جونگکوک با آرمیا ویدیوکال داشت،یه سولواستن گفت تو منو دوست داری؟جونگکوکم گفت من همه ی آرمیا رو دوست دارم،طرف گفت که من آرمی نیستم و سولو استنم،جونگکوکم عصبانی شد و ویدیوکالو قطع کرد،حتی اعضا هم از سولواستنا بدشون میاد نمیدونم چرا این کاراشونو ادامه میدن..

    • من که تابحال ندیدم این چیزی رو که گفتی
      ولی درکل سولو استن بودن بد نیس تا وقتی به بقیه اعضا توهین نشه

  • شما خودتون هم اشتب گفتید.ببینید اصلا مثلا وقتی من میگم آرمیم یعنی هر هفت نفر رو استن میکنم.ولی خوب مثلا یکی فقط از تهیونگ خوشش میاد میگه طرفدار تهیونگم ولی آرمی نیستم.اینی که شما تو تستت گفتی بیشتر به بایس میخوره

    • وات؟نفهمیدم منظورت رو.خوب وقتی سولو استنه طرفدار بقیه نیست دیگه پس سولوشون هم دوست نداره

    • خود اعضا الان دارن سولو کار میکنن ولی درکل من با سولو استن بودن مشکلی ندارم

  • حقق گفتی...

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.