2 سال پیش 7 اسلاید 800 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (22)
  • انقد گاف مسخره در مورد بیبی مانستر نزن برو استعداد این اعظارو ببین بعد بیا این اراجیفو تست کن
    گزارش میدم
    بعدشم وای جی 7 سال برای بیبی مانستر برنامه چیده بود نمیاد بگه اولیا حضرت چیکیتا یا پاریتا یا اهیون هر طور شما بگید
    بعد اگر استعداد اون دختر چینیه بهتر از ایناس چرا ملت بیشتر دوسشون دارن؟

  • میتونم بپرسم منبعت کجاست؟؟؟؟
    ببخشید ولی من تمام این پست هایی که جدید داری میزاری(به جز اخبار ایتزی) رو توی‌پروفایلم هستن و من دارم پارت های بعدی رو میسازم(منظورم این نیست کپی کردی)

    • اخبار ساسنگ ها رو خودم پیدا میکنم . داداش مشکلت چیه توی همه ی پست ها ی من هستی و کامنت منفی میدی . من Rosé-are- هستم . اکانتم فعلا پریده با این اومدم . من خودم خیلی هارو پیدا می کنم و بعضی هارو از اکانت قبلیم میزارم . مشکلت چیه ؟

    • تو منبعت کجاست ؟

    • من تا الان اکانت تورو ندیده بودم ! بعد میگی کپی کردم ؟ واقعا که

    • هیچکدوم شبیه نبودن .

    • روبیکا....
      اخبارم پارت جدیدی که درحال بررسیه دقیقا عین پستته برای همین اگه بسازم یجورایی برای من کپی به حساب میاد

    • عزیزم دقت کن،گفتم کپی نکردی.فقط منظورم اینه اگه میشه نساز چون بعدا پستامون عین هم میشه.....

    • وااا چرا جبهه میگیری؟؟؟مگه من گفتم پستت بده؟؟؟؟؟کامنت منفی دادم؟؟؟؟؟؟؟خیلی محترمانه بهت گفتم منم این پست ها رو دارم میسازم همین‌.

    • من الان چیکار کنم ؟

    • در ضمن،پست های تو عالی بودن و من هیچ ایرادی ازشون‌نگرفتم.اشاره هم کردم که کپی ای از من صورت نگرفته چون این ایده ها ممکنه به ذهن هرکسی بیاد.....
      پس لطفا یکم آروم باش و به چیزهایی که نوشتم توجه کن!

    • اوووم....هیچی ولش کن.میخواستم بگم اگه میشه اخبار بلک پینک رو ادامه ندی ولی اشکالی نداره...

    • اوکی ممنونم . پست ها ی توهم عالین ولی من نمیدونم الان مشکل چیه ؟

    • من اخبار کلی میزارم فقط 1 پست از بلک پینک گزاشتم . اوکی باشه . من فقط اخبار کلی مینویسم

    • ✨✨❤❤
      مرسی✨
      نه مشکل اینه که اگه منم ادامه ی اخبار بلک پینک رو بزارم اخبار ها کاملا عین هم میشن😅

    • اوکی‌مرسی✨
      فقط ببخشید اگه اذیت شدی✨❤

  • اعضای ایتزی حق دارن خسته باشن ...

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.