2 سال پیش 5 اسلاید 266 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی تست MBTI

نظرات بازدیدکنندگان (30)
  • جز اسلاید 2 و 4، دوست صمیمیم و خودم کاملا برعکسیم راستش
    تازه بهمون میگن: جچرا همیشه 20 دییقه زود میرسی؟ چرا زندگی رو زیادی جدی میگیری و انقدر کمالگرایی؟ چررررررا خوشحال نیستین؟
    هان؟ اینجوری که شوما مارو مسخره میکنید خوشحالم باشیم؟
    (با همکلاسیامم)

  • تایپم جدیدا enfj شده ولی از اونجایی که 5 ساله با یک esfp دوستم و دوست صمیمی جون جونیم تایپش اینه از طرف اون همه کلیشههارو تکذذذذذذذیببببببببببببببببببببببببب میکنم
    تکذیب تکذیب تکذیب تکذیب!

  • کلیشه هایی که همکلاسیام میسازن خیلی ناجور تر از این حرفاست.....................................دوستمم از خودشو تایپش مت.نف....ر شدهه
    حق بود نایس بود عالللللللیییییییییییییییییییییییییییییییییییی بوددددددد

  • این تایپ توی مجلس‌ها و جمع‌ها نقش دلقک رو داره! ببخشید؟دلقک دیگه چیه؟این تایپ دوست داره توی جمع دیگران رو خوشحال و خندان نگه داره و این موضوع به معنای دلقک بودن نیست! لطفا برچسب دلقک رو نه تنها به این تایپ بلکه به هیچ تایپ و انسانی نچسبونید!
    واقعا>>>خیلی بی.شع...........وره هرکی این کلمه رو به یه بنده خدایی بگه

  • کلیشه ب.ی.ش.ع.و.ر.ی پررنگ ترین کلیشه این تایپه و اصلا هم درست نی

  • دست از مسخره کردن تایپ ها تو میما برداریننننن!۹
    تایپ اصلیم esfp عه
    تایپ دقیقم exfp-isfx

  • من خیلی جلب توجه دوست دارم راستش فکر میکنم که همه بخصوص برونگرا ها تو این سن دوست دارن مرکز توجه باشن

  • اس ۲: من دلقک نیستم ولی بهم میگن ملکه جوک چون خیلی جوک بلدم

    • ملکه جوک😎😎😎😎
      من تو همه دورهمیا و اینا مجلس گرم کن بودم و خواهم بود

  • اس ۱: با منی؟ مدرسمون سادت ۷ و نیم شروع من همیشه ۶ و نیم اونجام

  • حق حق حق

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.