اونا برای شاد کرد ما خیلی سختی میکشن لطفا کمی درکشون کنیم و بهشون هیت ندیم💔
14 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اونا برای شاد کرد ما خیلی سختی میکشن لطفا کمی درکشون کنیم و بهشون هیت ندیم💔
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
چیز مینویثم🤡
چ ج : اسنوز از شوگا
امممم خب یه چیزی رو محکم فشار میدم ولی اروم نمیشم
منم فوبیای ارتفاع دارم خیلی بدههههه
ج چ:ی آسیبی به خودم میزنم در حد یشکدوخ(برعکس) بعد که آروم شدم با آمیگدالا خوب گریه میکنم اونوقت که بیحال شدم خوابم میگیره تا این حد
نباید این جوری باشه...
با صدمه زدن به خودت چیزی درس نمیشه
هعیییییی
میشه بیای ویس؟
@Chen🎵🎶
چطوری؟!
______
ببین فقط فکر کن آدم نیستی همه چی حل میشه 😧🌹
اها:)
اخی پسرمو بگردم😍💜📎
💖
عه سلام ببخشید بهت پیام ندادم درگیر درسم😂
جچ:موهامو میکشم؛بعضی وقتا هم گریه میکنم
گریه بکن ولی به خودت آسیب نرسون 💔
عزیزم🥺
ج چ : آهنگ گوش کردن و نوشتن و یهویی خر شدن این آخری بهترین روش درمانیه😧🌹
چطوری؟!
ج. چ: دستمو چنگ میزنم یا گاز میگیرم (رسما دیوونم😂)
به خودت صدمه نزن...
یه راه دیگه پیدا کن
استرس؟ عصبانی؟ پخش D-Day یا paradise و دنیا را به چپ خود گرفتن✅️
بهترین کاررررر👏👏👏👏👏