3 سال پیش 11 اسلاید 612 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (32)
  • اس نه وایییی سر استیننن قرمززز وقتی کع دختره میمیره هردقیقه گریم میگرف و به نویسنده هی فش میدادم و دیدم همش خواب حالا به دوستم که میگم حقت بود 😐💔

  • من همشو دیدم🥰✨

  • ولی وینچنزووو

  • عرر عالی بود همه رو دیدم فقط اینکه با وینچنزو خیلی نتونستم ارتباط برقرار کنم ولی بازم خوب بود

  • اولین فیلم بعد مدت ها از کیدراما دیوم اونم عاشقان ماه بود هنوزم ک هنوزه افسردم😐😂

  • بد و دیوانه
    نام من
    پنت هوس عم خوبه

  • یونو پنت هاوس؟(البته فقط دو فصلشو دیدم...)
    از بین اینا نام من رو دیدم، چند قسمت اول شادی رو هم دیدم بقیش وقت نشد

    • اون یادم رفت از بس کیدراما دیدم کلا یادم نمیاد چه چیز هایی رو دیدم 🙂

    • فصل سوم شو لو بدم 🤣🤧

    • فصل ۳ هم داره پنت هاوس

  • بد ودیوانع/وینچنزو /21و25 ساله/

  • پنت هاوسو یادت رففف

  • جچ: هیچکودوم ولی درباره بدو و دیوانه یچیزایی شنیدم:/ بنطر جالب میاد برم ببینم؟(اینجانب گشادیش میاد گوشیشو از اتاق بیارع، اون وقت کیدراما ببینه؟؟منطقبع:/)

    • من همین امروز بد و دیوانه رو تموم کردم. خیلی خفنه و کمدی هم داره🗿👀

    • نام من و بد و دیوانه رو ببین تضمینی

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.