غمگین ترین حرفایی که آیدل ها زدن:( ناظر میشه منتشر شهههه🥺🙏
12 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
غمگین ترین حرفایی که آیدل ها زدن:( ناظر میشه منتشر شهههه🥺🙏
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عجیبه..
نامجون
من زندگی میکنم که دنیا رو درک کنم اما دنیا هیچوقت من رو درک نکرد:)))
نباید سر هیچکدومشون اشکم در میومد:)))))🙃💔
جیننننننننننننننن 😭😭😭😭
😭
جین نرووووو🤕🥺
نمیره...نباید بره
لیییییییییی
کریییییییییس
خیلی برای کریس ناراحت شدم بعد اینکه فهمیدم به ناحق انداختنش زندان حتی کلی مدرک هم بود که ثابت کنه کریس بی گناهههههه😞😞😞😞😞😭😭😭😭😭😭😭😢😢😢😢
دقیقا:)
دادگاه هاش هنوزم ادامه داره...
😭😭😭😭
جین اوپااااا
نه تو نباید بری یکم تحمل کن خواهش میکنم😭
😭
نه نه جییین تو همیشه پیش مائییی
هوم همیشه تو قلب آرمی های🙃
جین ))))))))))
نه نباید اینکاروکنه اون حق ترک کردن بنگتنو نداره
حق...
جینن من ارزو میکنممم هیچوقت روزی نرسه ک ما رو ترک کنییی 🥺💔
+++