بهترین انیمه های روانشناختی طبق امتیاز IMDB
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بهترین انیمه های روانشناختی طبق امتیاز IMDB
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
نبینم افسرده شم پلاس شم ی گوشه؟
دو حالت داره یا فشار میخوری یا افسرده میشی😔😂
چقدر عالی برم ببینم😔⚘
عیجان، خودآزاری؟!🦖✔
خود آزاری فقط دیدن شیکی 💀⚘
هیچوقت نتونستم شیکی رو ببینم ولی بالاخره یه روز میبینمش😀
بعدش چه حسی بم دست میده؟عفصوردگی صگی؟
نبین..اوردوز سنگین میکنی🦖⚘
من روزی که تمومش کردم مثل جنازه ها فقط زل میزدم به در و دیوار🦖💔
خیلیا از شیکی گلایه میکنن که بعدش ج،سد شدن و این بیشتر تشویقم میکنه به دیدنش😀🦖
ولی به نظرم بد نبود فقط پایانش خیلی دور از انتظار بود🦖🙏🏻
عهه؟
پس حتما میبینمش🐑💔
برای آدمایی که به پایان خوش عادت دارن خوب نیست😔⚘
برام سوال چرا اکثر روانشناختی ها یا جنایی عه یا ترسناک🗿
مانستر خیلی خوبهههه
اصن خیلیییی خوبننن(`:
پستت عالی بود
پرفکت بلو و پاپریکا هم میشه به نظرم
Kakegurui
برزرک هم جزوش میشه.
توکیوغول هم میشه نه؟
درسته!
توکیو غول زیاد تو این ژانر نیست
حساب میشه ولی توکیوغول بیشتر سیننه
هوم.. ولی فصل یکش تا حدودی هست.