3 سال پیش 6 اسلاید 1,140 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (46)
  • بیبی مانستر گروهیه که اعضای گروه خودشون استعداد دارن اما عنجی نمیزاره این استعداد رو ما کامل ببینیم و داره از آهنگ های بلک پینک کپی میکنه و میده اینا بخونن واسه همین خیلیا میان میگن اومدن از بلک پینک کپی کردن از بیبی مانستر خوشم نمیاد در جوابشون میشه گفت که مگه خودشون خواستن اینجوری باشه وایجی خودش گروه خودش رو بد جلوه میده نمد فازش چیه ولی هرچی که هست تقصیر هیچ کدوم از کارکنان و آیدلاش نیست تقصیر خودشه

  • ولی ام وی و آهنگش خیلی قشنگ بودددد😭💗🤌🏻

  • پستی بود به قشنگی خودت!....🌷
    -میدونستین‌ای‌اکانت‌بک‌میده؟!🍙
    ★عااا‌صو‌صاری‌بابت‌تبلیغ‌‌پین‌شم‌عانجلمم؟)

  • ازشون انتظار خیلی بیشتری داشتم... واقعا خیلی بیشتر از این میتونستن بدرخشن کاش وایجی یه آهنگ بهتر میداد بهشون🌚

    • ++++

  • هیت نی
    ولی وایجی گفته بود خیلی وقت میزاریم
    آهنگ قشنگ بود ولی وایجی ride

  • وای جی نا امیدم کرد .
    انتظار خیلی بیشتری داشتم و فکر میکردم بعد یک سال انتظار قراره چیزه خیلی خفن تری بگیرم
    صداشون خیلی خوب بنظر می‌رسید اما آهنگ و ام وی مشخصه که زمان زیادی روش وقت گذاشته نشده🦖

  • اهنگ بهم وایب خوبی میداد ولی اصلاا استعداد دخترا رو نشون نمی‌داد ، چیزایی که ما از دخترا تو ویدئو های معرفی دیدیم خیلی بیشتر از این بود.
    وایجی خیلی بیشتر از این میتونست وقت بزاره

  • همونطور که ساسنگ ها میگفتن....
    واقعا صداشون رپشون دنسشون خیلییی از این اهنگ بالاتره!
    حتی زیاد روی ام وی کار نشده
    لیاقت خیلی بیشتری دارن
    واقعا انتظار نداشتم...

  • خوشم نمیاد ازشون فقط میخوان جای بلک پینک و بگیرن

    • اونا نمی‌خوان وایجی میخواد

    • چه ربطی داره..

    • هیچ ربطی نداره درهرصورت زمان موفقیت هرگروه یه روزی تموم میشه

    • داداش هیچ ربطی نداره اونا اومدن تا به عنوان بیبی مانستر بدرخشن نه بلک پینک .الان بلک پینک بعد از تو نی وان اومد و اون موقع به ب پ هم همینو میگفتن ولی مگه اونا جای تونی وان رو گرفتن ؟ نه
      فقط به عنوان بلک پینک درخشیدن

    • حاجی ربطه نداره.من خودم بلینکم.ببین،بیبی مانستر اومده به عنوان بیبی مانستر معروف شه.
      الان مگه تی اکس تی اومده جای بی تی اس رو بگیره؟؟؟(اگه اشتباه نکنم تی اکس تی بود توی کمپانی هایب.)

    • چه ربطی داره
      اینا دو تا گروه
      تو دو تا نسل متفاوت
      با کانسپت و سن های مختلفن🤡🤡🤡

    • خب به کتفم

  • انتظار بیشتری داشتم پتانسیل دخترا خیلی بیشتر بود وای جی واقعا این سری ع*نجی بازی درآورده بود واقعا بیبی مانستر خیلی بیشتر از اینا توانایی و پتانسیل دارن

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.