3 سال پیش 7 اسلاید 313 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (33)
  • همزادم میشه انقد بد شانس نباشی انقد اتفاقای بد نیوفته برات من عصبی بشم برام بدههههه کلا وقتی یبار عصبی بشم تو کل روز دیگه تا یک روز با همه....

  • لایک نکردم دو نصفم کن بعد لایک میکنم

    • اوکی

    • خب چرا دو نصفم نکردی
      لایکد کردم حالا دو نصفم کن
      ☻😁🙃

    • چجوری

    • خب مهم نیست 😐😶😎☻

  • اگر یک لایک دیگه کنید به همونی که لایک کرده
    بهش ۳۰۰ امتیاز میدم
    همونی که لایک کرده توی کامنت بنویست

  • اما با این حرفایی که زدی
    به نظر من پسری

  • البته نمی دونم چند سالته
    پسری یا دختری

  • جوووون
    چه بچه‌ای هستی تو

  • بک ؟:)

  • عالی

  • من هیچوقت گریه نمیکنم اما گاهی بی دلیل اشک میریزم

    • چرا گریه نمی کنی
      آدم که نمی شه گریه نکنه

    • 6 ساله که گریه نکردم چیزی واسم اونقدر اهمیت نداره که بخوام بخاطرش گریه کنم گریه نشونه ظعفه من اینو یاد گرفتم تو عم بهتره اینو یاد بگیری

    • خمیازه میکشم اشکم درنمیاد اونقدر زیاد منو خنده که اشکم دربیاد قفط یه پوزخند کوچیک حتی وقتی دارم از خنده میمیرم کسی جرعت نداره منو بزنه مرگش دست خودشه

    • این جمله رو از اینترنت دیدی نه منظورم همین گریه نیاز به قدرت ذهنی داره
      این جمله رو قبلن جایی دیدم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.