خب من اینارو چندییین سال پیش کشیدم یکیش مثلا مال ۸ سالگیع :_)
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خب من اینارو چندییین سال پیش کشیدم یکیش مثلا مال ۸ سالگیع :_)
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بچع هاااا این اک دوممع برا اینکع باید بگم مامانم گوشیمو گرفتتتت :_))))
وای باز خوبه تو اینا رو میکشیدی بچگیات ، من که یه نقاشی از دریاچه و اینا میکشیدم که کوه بالای تصویر بود و یدونه هم خورشید کنار صفحه اصننن وای
سمممم بوداا سممم😂😂🫣🫣
ازینا منم کلاس اول میکشی م اون خورشیدرو از بقیه یاد گرفته بودم 😂
وایی😂
اینا که قشنگن
مطمئنی اینا بدن؟؟؟؟
عالیه نقاشیات
بککککککک میدمممممم
بدترین نقاشیات از بهترین نقاشیا من بهتره خخخخ
عالیه نقاشیات
اگر بداش اینه خوباش چیه؟
تو یه هنرمند واقعی هستی من نقاشی های خوبم از نقاشی های بد تو افتضاح تره
اگه الان این بدترین نقاشیاته…بهتریناش چه شکلین؟🥲💔خیلی خوب بودن که🥲
و منی که بهترین نقاشیام = بدترین نقاشیاته💀🗿
اگه منم از نقاشیام بذارم لایک میکننین؟🥲
ممنونم🥺
پس الان میزارم🫠
بلع :>