بریم واس دیدن شخصیت ها با تایپintp..infp
11 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بریم واس دیدن شخصیت ها با تایپintp..infp
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من هم تایپ انشتین هستم؟
باورم نمیشه! عررررررر!
برث جشن بگیر
عکس نتیجه دارکه خوبیه
خوشم اومد.🥂
مرررسییییی:>
🥂🩶
عالیهههههه😘
سپاس💙💙
ویس من کاری نکنم هیچی نمیتونی بسازی خدایی
تهشم اومدی از ایدم گرفتی منطقیه
خدااا😭😂
انیشتیننن و پاتریک
باورم نمیشه
باید بشه
:)
از ENTP بزار
زیر تست جدیدم کامنت بزار اینجا بزاری یادم میرا
اوک
با افتخار intp و پااااااترییکک و ال🙂
بله بله افتخار کن
میکنم🥲🙂
افرین
🥲
پاتریک intpـه؟
بعد میگن ما intp ها نرمالیم++
بلی منطقیع
اره خیلی🗿
ولی پاتریکـ Eـیه iنیست
تاجایی که دیدم iبود
وایستا وایستا
بیل گیتسسسس
INTPPPPP
استیون هیلنبرگگگگ
INTPPPPP
سیاوش قمیشییییییی
INTPPPPP😂
چند شخص مهمممم😂
اطلاعات فراوان😂✨️
چرا چنین اشخاص مهمی رو به یاد نسپرم؟
اگه بیل گیتس نبود ویندوزی هم نبوددددددددد
اگه سیاوش قمیشی نبود من کلا آهنگ گوش نمی کردم
اگر استیون هیلنبرگ نبود چی جای باب اسفنجی رو می گرفت؟
ویندوز نبود فاجعه میشد
سیاوش قمیشی😍
تام و جری