3 سال پیش 7 اسلاید 487 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (35)
  • اونوقت تکلیف من که دلقک خوابالوی وحشی ام که هر لحظه ممکنه پاچت رو بگیره چیه؟

  • من خیلیییی وقتا سریع حرف میرنم

  • گندم زار ، آفتابگردون ، انیمه ی پونیو

  • چ:آفتابگردون،صورتی ملایم،دشت هنگام طلوع...

  • مامان من برای روانخوانی کتابمم گریه میکنه قلبش فوق پاکه 😅

  • زیبا زیفا زیلا🗿💪🏼خوشتون اومد؟🐼🧹

  • مح ضعیفم،میشه ی سنپای مهلبون ک برام شوجولاتم بخره ازم مراقبت کنه^^¿بی زحمت تصمیمم برام بگیره‌....^°^

    • اره اوکیه بیا تخت حمایتم هر روز برات امتیاز میریزم🙂💖

    • هاااا چه سنپای مهلبونی ^^

  • من تو مدرسه زیاد همرو میخندونم همه بهم میگن خیلی باحالی یسری مواقع ک واقعا ناراحتمم سعی میکنم باهاشون شوخی کنم^^از خود تعریفی نباشه حالا....

    • دقیقا منم اینجوریم

    • باح باح همزاد خودمی🗿🕶️💔

    • تو همزاده منی چون من بزرگترم تو جوجه ی منی🙂🐣

    • تو هم سنپای منی^^

    • مای گاشششش جوجهههه🥺💖

    • سنپاییییی🥺🍫میشه برام شوجولات با طعم لیوای بخری^^؟

    • لیوای کراش منه🙂
      دازای خوبه؟

    • خب دیگه لیوای پسر منه الان تو رو پسرم کراش زدی🗿💪🏼نه بابا دازای کیه من رکورد زدم رو دازای و چویا کراش نزدم🗿💪🏼فقط موری و اکتوگاوا🥺💔

    • جالبه🙃

  • من به یک تن عشق نیاز دارم🗿💪🏼ماشالله اخلاقم یسری موقع عا سگ میشه بعضی وقتا شاپرک شاخ دار🌚✨

    • بیا پیش خودم

    • عهههه سنپای ناناصه خودمی ب هیچکی نمیدمت^^(راستی بیوتو میگی سنپای؟اگر از من بزرگ تر باشی ب نشانه احترام بهت میگم سنپای^^مح غزلم ۱۱ سالمه:)

    • میشناسمت اوکی

  • و منی که بخاطر پسرم تو انیمه ک تا یکم زخمی میشد عرررر میزدم🌚کلا من زیاد عر نیزنم بعدشم ک همچی درست شد بازم عر شوق زدم-_-
    کلا مح عر عرو ام باشه?😂💔

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.